farshid-moussavi_dover-street-store_victoria-beckham_dezeen

دکوراسیون تخصصی فروشگاهی


Specialized Store Decoration


بی شک دکوراسیون فروشگاهی در فضاهای تجاری گوناگون متناسب با کالای مورد ارائه تعریف می شود. برای مثال دیزاین یک فروشگاه پرده و منسوجات، به یقین، متفاوت از دیزاین یک عینک فروشی است.



به طور معمول طراحان و مجریانی که در زمینه دکوراسیون فضای فروش فعالیت می کنند، همواره، در یک یا دو رشته کارکُشته می شوند. ممکن است یک بنگاه ارائه خدمات دکوراسیون داخلی که نمونه کارهایی موفق در دیزاین کافی شاپ دارد چندان مهارتی در دکوراسیون فروشگاه پوشاک نداشته باشد؛ و اصولا انرژی زیادی را صرف آشنایی با دانسته های دکوراسیون فروشگاههای پوشاک نکرده باشد.



در دکوراسیون فضای تجاری تنها کافی نیست که طراح یا مجری، آرشیتکت باشد. دانش نسبی دربارۀ بازار هدف کالای مورد نظر، میزان کاربرد آن در زندگی روزمره، روحیه مشتریان و… از ضروریات یک دیزاین موفق در دکوراسیون فروشگاهی است.

***

شرکت برسا به دلیل قدمت سوابق کاری با دست اندر کاران صنایع کاشی و سرامیک در غرفه سازی، تجربه خوبی در زمینه کار با فضاهایی دارد که به نمایش سنگ، سرامیک، کاشی، پرسلان و… اختصاص یافته اند. بدین ترتیب برسا به طور تخصصی در زمینه طراحی و اجرای شوروم های سنگ و سرامیک، و فروشگاههای کاشی، همچنین استندهای نمایش محصولات سنگ و کاشی و سرامیک متبحر شده است.

تجربیات تخصصی ما در شوروم های سنگ و سرامیک

  • تجربه در طراحی و ساخت استندهای ویژه نمایش محصولات سنگ و سرامیک.
  • تجربه در ارائه نمایش ترکیبی از سنگ و مصالحی مانند چوب، بتن، شیشه، فلز، آجر و غیره.
  • تجربه در نورپردازی غرفه ها و شوروم های سنگ و سرامیک.
  • تجربه در تقسیم بندی فضاهای اختصاص یافته در یک شوروم برای نمایش بهتر محصولات.
  • تجربه در دسته بندی کالایی محصولات کاشی و سرامیک در یک فروشگاه.
  • تجربه در طراحی و ساخت دکورهای زنده.

و انبوهی از تجارب در زمینۀ ارائه محصولات سنگ، سرامیک و پرسلان، از اندوخته های شرکت برسا برای ارائه بهترین دیزاین و اجرا در دکوراسیون فروشگاهها، شوروم ها و غرفه های نمایشگاهی هستند.



گرد آوری و تالیف: مهتاب اردکانیان

تصویر فروشگاه پوشاک، دیزاین متعلق به فرشید موسوی