غرفه سازی در سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی

IRAN AGROFOOD 2023


غرفه سازی در سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی– ۱۴۰۲

شرکت پیشگامان پخش صدیق  با بیش از ۵۰ سال سابقه  فعالیت  در ابتدا ماموریت آن ایجاد ناوگان پخش مویرگی در سطح تهران با هدف توزیع محصولات غذایی تعریف شد.

با توجه به تجربه کسب شده در زمینه پخش مویرگی محصولات غذایی، از سال ۱۳۸۰ با اخذ نمایندگی از شرکت کریستین هانسن دانمارک که یکی از معتبرترین شرکت‌های دنیا در تولید مواد اولیه موثر در تولید محصولات لبنی است، بخش بازرگانی خارجی شرکت نیز فعال شد.

اکنون فعالیت اصلی شرکت بر اساس تامین مواد اولیه صنایع غذایی از بهترین شرکت های تراز اول دنیا و توزیع این محصولات به تولیدکنندگان محصولات غذایی، فعال در صنایع گوناگون لبنی، آشامیدنی ها، بستنی، شیرینی و شکلات ، … و نیز صنعت داروسازی می باشد.

کارخانه  هنسن (CHR HANSEN) با سابقه تولیدی بیش از ۱۵۰ سال در تولید محصولات غذایی ارگانیک به یک برند جهانی تبدیل شده که در اقصی نقاط  جهان  کارخانه و صادرات دارد.

شرکت هنسن  در چین , دانمارک, آرژانتین ,هند و … دارای کارخانه و نمایندگی های فروش میباشد و امروزه از محصولات این شرکت در صنایع غذایی استفاده می شود. اولین کارخانه هنسن در سال ۱۸۷۳ در دانمارک با تنها ۸ نفر افتتاح و در تولید محصولات غذایی (پنیر و شیر ) شروع به فعالیت کرد.

برسا ساخت آرایه توانست غرفه  شرکت پیشگامان پخش صدیق  را در در سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی  که از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به  اتمام برساند.

ابعاد غرفه ذکر شده : ۱۱۹ مترمربع (ایران)