غرفه سازی برای برند عینک Silhouette در China International Optics Fair (CIOF) 2019

سی و دومین نمایشگاه اپتیک چین میزبان برند عینک Silhouette  (سیلهوِت) بود. غرفه عینک سازی اتریشی Silhouette  توسط شرکت ۵Star Plus Retail Design (شرکت دکوراسیون فروشگاهی “۵ ستاره مثبت”) طراحی و ساخته شد.

تاریخ برگزاری و شرکت کنندگان

این نمایشگاه که از ۹ تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹ برگزار شد بیش از ۷۰۰ شرکت کننده و هزاران بازدید کننده داشت.


ویژگی های غرفه Silhouette

رنگ سفید یکپارچه با سایه پردازی های روشن از ویژگی های غرفه سازی برای این برند بود. این شیوه با خطوط ساده و پیوسته و برش های دقیق و شارپ فضایی زیبا و مدرن را پدید آورد. و نمایش محصولات منحصر به فرد این برند در غرفه به روشی مینیمال صورت گرفته بود.

عنصر اصلی کانسپ طراحی غرفه، یک دیوار بزرگ به همراه نمایشگر ویدئویی باریک به طول ۳ متر بود. با یک تاقچه طولانی که به زیبایی ارتفاع خود را تغییر داده و بسیار دقیق اجرا شده بود. نور خطی بسیار ظریفی ال ای دی دیوار را کادر کرده و در ادامه روی زمین به ورودی غرفه امتداد می یافت.

نمای بیرونی غرفه با پارچه ای بسیار نازک و شفاف اجرا شده بود. امکان دیدن محصولات زیبای Silhouette از پشت آن برای بازدید کنندگانی که از راهرو عبور میکردند احساس ویژه ای از کیفیت و منحصر به فرد بودن را ایجاد میکرد.

اجرای غرفه Silhouette

شرکت ۵Star Plus علاوه بر طراحی، وظیفه غرفه سازی پیچیده و بسیار دقیق آن را نیز بر عهده داشت. در پروژه هایی شبیه به این، پس از شکل گیری ایده و آماده شدن کانسپ، توسعه و جستار روش های فنی ساخت و اجرا مهمترین مسئولیت سازنده غرفه می باشد. وفاداری و توسعه ایده اصلی و اجرای با کیفیت اجزای طرح، بستر اصلی یک غرفه سازی موفق است.

غرفه Silhouette در نمایشگاه بین المللی اپتیک چین  (CIOF 2019) توانست توجه و هیجان زیادی را برای این برند در بازار چین ایجاد کند. نمایشگاه CIOF بستر بسیار خوبی برای برندهای بین المللی است تا بتوانند جایگاه خود را در صنعت اپتیک چین تقویت کنند.



کارهای بیشتر از شرکت ۵Star Plus Retail Design