غرفه سازی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی میدکس

IRAN MIDEX 2023


غرفه سازی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی میدکس– ۱۴۰۱

کارخانه آرتا  از سال ۱۳۵۹ راه اندازی  و تاکنون در بسیاری از بیزنس ها از جمله نساجی , محصولات سلولوزی و چاپ و محصولات چوبی و کاغذی فعالیت داشته . گروه صنعتی آرتا در سال ۱۳۸۲ با راه اندازی کارخانه آرتا دکور فعالیت خود را در زمینه دکور آغاز و در تولید ورق های MDF  , HDF  گسترش داد.

کارخانه تولید پارکت لمینت با نام تجاریِ آرتا کلیک افق جدیدی را در مسیر توسعه صنایع آرتا گشود و تولید محصول پارکت لمینت برای اولین بار در ایران توسط این گروه انجام گرفت. بدین ترتیب در سال ۱۳۸۸ شرکت آرتاپان تأسیس و با ظرفیت تولید روزانه هفتصد مترمکعب برای تولید ورق‌های خام نئوپان، HDF، MDF و ملامینه بنا نهاده شد.

شرکت غرفه سازی برسا  همواره در تلاش بوده تا  در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی دکوراسیون  بهترین پروژه ها را به اتمام برساند  و به نامی آشنا در این صنعت تبدیل شود که با  توکل بر خدا  تیم مدیریتی قوی توانسته این امر را میسر سازد.
برسا دارای کادری مجرب در زمینه طراحی و ساخت و اجراء بالاترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارائه میدهد.

کارخانه برسا توانستند غرفه های   شرکت  آرتا پن , گسب  را در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی میدکس که از تاریخ ۲۹ دی تا ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به  اتمام برساند.

ابعاد غرفه های ذکر شده : آرتا پن، ۲۴۶ مترمربع (ایران) /  گسب، ۱۱۵ مترمربع (ایران)