غرفه سازی در بیست و نهمین نمایشگاه ماشین‌آلات نساجی

IRAN TEX 2023


غرفه سازی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین‌آلات و محصولات نساجی– ۱۴۰۲

شرکت  کهن تاج  کیمیا  از سال ۱۳۹۰  در زمینه واردات مواد شیمیایی و نساجی آغاز به کار کرده و با در دست داشتن نیرو های های متخصص در صنعت مواد شیمیایی همچنین صنایع آب و پساب و کاغذ در سال ۱۳۹۴ وارد صنعت    تولید مواد شیمیایی و محصولات کاغذی شده است.

کهن تاج کیمیا به عنوان یک شریک تجاری توانمند و نوآور در زمینه تأمین مواد اولیه، ماشین آلات و تکنولوژی همراهِ صاحبانِ صنایع نساجی است و با رویکردِ حفظ محیط زیست، اعتماد متقابل، ارتباط موثر و مستمر با عشق و علاقه تلاش خواهد کرد شاهد تبدیل شدن صنعت نساجی ایران به جواهری در منطقه مطابق با استانداردهای جهانی باشد.

کارخانه نساجی پوشان دارای سابقه ای طولانی که از سال ۱۳۹۴ شروع میشود باز میگردد.شرکت نساجی پوشان اولین بار کارخانه خود را برای تولید محصولات کشبافی و گرد بافی  در خیابان جمهوری بنا کرد . 

پس از سال ها فعالیت و تولید در سال ۱۳۷۲ با تاسیس شرکت طرح نگار ، اولین ماشین آلات چاپ غلطکی توسط این شرکت وارد ایران شد و برای اولین بار در ایران شرکت طرح نگار اقدام به چاپ بر روی پارچه تریکوبه صورت بغل بسته را شروع کرد.

 

غرفه سازی برسا


 شرکت غرفه سازی برسا  همواره در تلاش بوده تا  در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی دکوراسیون  بهترین پروژه ها را به اتمام برساند  و به نامی آشنا در این صنعت تبدیل شود که با  توکل بر خدا  تیم مدیریتی قوی توانسته این امر را میسر سازد.
کادر مجرب شرکت برسا توانستند غرفه  شرکت کهن تاج کیمیا  و نساجی پوشان  را در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین‌آلات و محصولات نساجی که از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به نحو احسن به  اتمام برساند.

ابعاد غرفه های ذکر شده : کهن تاج کیمیا  ۱۳۲ مترمربع (ایران) / پوشان، ۸۹ مترمربع (ایران)