غرفه سازی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

IranConfair2022


  • غرفه سازی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان– ۱۴۰۱

کارخانه آجرنماچین در اصفهان یکی از سردمداران صنعت مصالح ساختمانی در ایران محسوب میشود. با بیش از ۲۵ سال سابقه در  تولید مضالح ساختمانی و آجر جای پای خود را در این صنعت در ایران مستحکم کرده است.کادر فنی متخصص و دستگاه های اتوماتیک و … که باعث تولید محصولات با کیفیت بالا شده است که به همین منظور دارای محبوبیت بسیار زیادی بین مصرف کنندگان این صنعت می باشد.

کارخانه آجرنماچین با راه اندازی خطوط تولید آجر تمام اتوماتیک  در کوره های تونلی توانسته نیاز بازار را فراهم و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت تبدیل شود.

شرکت پیشگامان معمارى آریا  (PMA)   با نزدیک به ۲۵ سال سابقه در تولید اسلب‌های پرسلانی فول‌بادی سهیم عضیمی در بازار ایران و کشور های خارجی را به خود اختصاص داده است. تمامی محصولات شرکت از تست های گوگانی کیفیتی عبور و با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و مجهز ترین دستگاه ها تولید می شوند. 

شرکت پیشگامان معماری آریا  دارای گواهی نامه ملی استاندارد ایران , CE اروپا و CENTROCERAMICO  کشور ایتالیا و .. میباشد که به همین منظور کیفیت محصولات این شرکت را به بالاترین حد ممکن می رساند.

غرفه سازی شرکت برسا


 شرکت غرفه سازی برسا  همواره در تلاش بوده تا  در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی دکوراسیون  بهترین پروژه ها را به اتمام برساند  و به نامی آشنا در این صنعت تبدیل شود که با  توکل بر خدا  تیم مدیریتی قوی توانسته این امر را میسر سازد.
شرکت برسا دارای کادری مجرب در زمینه طراحی و ساخت و اجراء بالاترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارائه میدهد.

کادر مجرب شرکت برسا توانستند غرفه  شرکت آجرنماچین  و (PMA) را در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به نحو احسن به  اتمام برساند.

ابعاد غرفه های ذکر شده : آجرنماچین، ۴۸۷ مترمربع (ایران) / پیشگامان معماری آریا، ۲۲۴ مترمربع (ایران)