غرفه شرکت بافی در سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان

IRAN HOFEX 2022


  • غرفه سازی در سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان – ۱۴۰۱

شرکت بهین افرافیروز (بافی) با بیش از ۵۰ سال سابقه در طراحی و ساخت مبلمان اداری و تجاری و خانگی با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا  و نیرو های متخصص در این حوضه  توانسته جایگاه خود را بین مشتریان سراسر ایرن باز کند و به یکی از نام داران این صنعت تبدیل گردد.

کارخانه بافی دارای استاندارد های Iso10004/2012 که در راستای رضایتمندی مشتریان است را دارا است و همه محصولات دارای شناسنامه ثبت طراحی صنعتی هستند.

 شرکت برسا ساخت آرایه با بیش از۳ دهه فعالیت در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی دکوراسیون نامی آشنا در این صنعت به شمار می رود و با حضور پررنگ و همیشگی در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی جای پای خود را مستحکم ساخته است.

شرکت برسا دارای کادری مجرب در زمینه طراحی و ساخت و اجراء بالاترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارائه میدهد.

کادر مجرب شرکت برسا توانستند غرفه  شرکت بافی را در سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان  که از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به نحو احسن به  اتمام برساند.

ابعاد غرفه ذکر شده : ۶۳۲ متر مربع

شرکت برسا ساخت آرایه با بیش از ۳۰ سال سابقه در طراحی و تولید و اجراء دکوراسیون های داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی در داخل  و خارج کشور با بیش از ۱۰۰۰ پروژه  تراز اول  به قطب تولید و اجراء دکوراسیون های داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی کشور تبدیل گشته است.