غرفه سازی برای شرکت کرمان کابل | نمایشگاه IranOilShow2022

KCI| IranOilShow2022


  • غرفه سازی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران – ۱۴۰۱

شرکت صنابع کابل کرمان با بیش از ۴۰ سال سابقه در حوضه تولید کابل میباشد که این شرکت را به یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی کابل کشور تبدیل میکند. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات اروپایی  و آزمایشگاه های تولید کابل توانسته صنعت ارتباط را درگرگون کند.

شرکت صنایع کابل کرمان (KCI) دارای ماشین آلات مدرن اروپایی و آزمایشگاه های مجهز است. ساخت کابل های کواکسیال برای تلویزیون، CATV، صنعت الکترونیک و ارتباطات داده و شبکه های کامپیوتری، مقاصد نظامی، مراکز موبایل و مخابرات نقطه برجسته فعالیت های نوآورانه این شرکت بوده است .

از آنجایی که منابع قابل توجهی از مواد اولیه اصلی کابل (مانند مس، پی وی سی، فولاد، سرب و…) در ایران وجود دارد و از طرفی نیازهای زیادی به سیم و کابل در ایران وجود دارد، صنایع کابل کرمان (KCI) توانسته به خوبی از این منابع استفاده کند و با کیفیت ترین محصولات را به بازار ارائه دهد.

شرکت برسا با بهره گیری از توان نیرو های متخصص در حوضه طراحی غرفه   توانسته بهترین و زیبا ترین طرح  را با هماهنگی و ایده پردازی مدیران شرکت کرمان کابل به نمایش درآورد.

نیرو های توانمند در حوضه تولید و اجراء شرکت برسا توانستند در کمترین زمان ممکن یکی از زیبا ترین و بی عیب ترین غرفه های  ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران  که از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به اتمام برسانند.

این غرفه در ابعاد ۵۹.۵ متر مربع میباشد و ساخت آن ۱ روز زمان برده است.

شرکت برسا با بیش از ۳۰ سال سابقه در طراحی و تولید و اجراء دکوراسیون های داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی در داخل  و خارج کشور با بیش از ۱۰۰۰ پروژه  تراز اول  به قطب تولید و اجراء دکوراسیون های داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی کشور تبدیل گشته است.