غرفه سازی درنمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی

IRAN AGROFOOD 2022


  • غرفه سازی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی– ۱۴۰۱

شرکت های پیشگامان پخش صدیق که جزو اولین شرکت های تولیدی مواد اولیه محصولات غذایی  در ایران و همینطور شرکت  هَنسِن هلند و شرکت  اکراس اتریش و شرکت  پاویون بلاروس  در این نمایشگاه شرکت کردند .

برسا ساخت آرایه وظیفه ساخت غرفه های شرکت های مذکور را بر عهده داشته که با بالا ترین کیفیت غرفه ها به اتمام رسیدند.

 شرکت برسا دیزاین  با بهره گیری از نیرو متخصص و انجام پروژه های بی نقض متعدد طی سال های اخیر توانسته اعتماد تمامی مشتریان در سراسر کشور و حتی خارج از کشور را بدست آورده و همکاری دو طرفه مطمعنی را برای شرکت های ایرانی و خارجی به وجود آورده.

نیرو های توانمند در حوضه تولید و اجراء شرکت برسا توانستند در کمترین زمان ممکن ۴ غرفه برای شرکت های ایرانی و خارجی را  در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزیو مواد غذایی که از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به اتمام برساند.

ابعاد غرفه های ذکر شده به ترتیب: پیشگامان پخش صدیق، ۶۳ مترمربع (ایران) / هَنسِن، ۶۳ مترمربع (هلند) /اکراس، ۳۵ مترمربع (اتریش) / پاویون بلاروس، ۴۲ مترمربع

شرکت برسا دیزاین با بیش از ۳۰ سال سابقه در طراحی و تولید و اجراء دکوراسیون های داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی در داخل  و خارج کشور با بیش از ۱۰۰۰ پروژه  تراز اول  به قطب تولید و اجراء دکوراسیون های داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی کشور تبدیل گشته است.

  • CLIENT پیشگامان پخش صدیق (PPSCO), هَنسِن (CHR HANSEN), اکراس (AKRAS), پاویون (BELARUS)
  • YEAR 1401 - 2022
  • WE DID پیشگامان پخش صدیق، ۶۳ مترمربع (ایران) / هَنسِن، ۶۳ مترمربع (هلند) / اکراس، ۳۵ مترمربع (اتریش) / پاویون بلاروس، ۴۲ مترمربع
  • CATEGORY ,