غرفه سازی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

IRAN HAMEX 2023


غرفه سازی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی– ۱۴۰۲

شرکت دمنده با ارسال محصولات خود به بیش از ۱۷ کشور خارجی توانسته به نامی برجسته در حوزه محصولات فن و الکترو موتور در ایران و خارج از کشور گردد .شرکت دمنده با ارائه محصولات با کیفیت همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کرده و جزو سردم داران این صنعت محصوب میشود.

در سال ۱۳۶۳ به موازات پیشرفت و توسعه محصولات خود در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر در خاتون آباد شهرستان پاکدشت، ظرفیت سالانه تولیدات خود را تا ۲۲۰۰۰۰۰ دستگاه انواع هواکش و الکتروموتور در سال افزایش داد تا بتواند پاسخگوی نیاز روز مشتریان با افزایش سهم خود در بازارهای داخلی و همچنین حضور در بازارهای جهانی و صادرات باشد.

غرفه سازی برسا


 شرکت غرفه سازی برسا  همواره در تلاش بوده تا  در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی دکوراسیون  و استند بهترین پروژه ها را به اتمام برساند  و به نامی آشنا در این صنعت تبدیل شود که با  توکل بر خدا  تیم مدیریتی قوی توانسته این امر را میسر سازد.
برسا ساخت آرایه دارای کادری مجرب در زمینه طراحی و ساخت و اجراء بالاترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارائه میدهد.

برسا توانست غرفه  شرکت دمنده  را در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی  که از تاریخ ۳ تا ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به  اتمام برساند.

ابعاد غرفه ذکر شده : ۱۴۴ مترمربع (ایران)