غرفه سازی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه،ماشین آلات یراق،تجهیزات مبلمان

IRAN WOODEX 2024


غرفه سازی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه،ماشین آلات یراق،تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته – ۱۴۰۲

آرتا (ARTA PAN)  از سال ۱۳۹۰ و در راستای تامین نیاز جامعه و تکمیل تولیدات خود در صنعت محصولات سلولوزی کارخانه خود را بنیان نهاد از و در تولید محصولات سلولوزی  MDF وHDF  و نئوپان پیشتاز شد که امروزه این شرکت به نامی آشنا وشرکتی بزرگ و قابل اعتماد تبدیل گشته.

شرکت آرتاپان در راستای مسئولیت اجتماعی و در جهت تکمیل زنجیرۀ ارزش تولیدات خود شامل MDF و HDF و نئوپان، از سال ۱۳۹۸ با احداث جنگل و کشت درختان جنگلی سریع الرشد زراعت چوب را به صنایع خود افزوده است. این مهم با هدف افزایش سرانه جنگل، بهبود اقلیم و همچنین حفظ خاک و جلوگیری از فرسایش و هجوم ریزگردها تأثیر بسزایی در حفظ محیط زیست دارد.

 غرفه سازی برسا  همواره در تلاش بوده تا  در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی دکوراسیون  و استند بهترین پروژه ها را به اتمام برساند  و به نامی آشنا در این صنعت تبدیل شود که با  توکل بر خدا  تیم مدیریتی قوی توانسته این امر را میسر سازد.
شرکت برسا دارای کادری مجرب در زمینه طراحی و ساخت و اجراء بالاترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارائه میدهد.

برسا توانست غرفه  شرکت آرتا   را در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه،ماشین آلات یراق،تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته  که از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری بود را به  اتمام برساند.

ابعاد غرفه ذکر شده : ۱۸۳ مترمربع (ایران)