برگزاری نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا


نخستین نمایشگاه سال ۹۹ از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه با عنوان ” جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا” در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. این نخستین نمایشگاه پس از ۴ ماه تعطیلی بود.

این نمایشگاه با مجوز ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا گردید. ۱۵۰ شرکت که تولیدات آنها در زمینه های بهداشتی مقابله با بیماری کوووید – ۱۹ عرضه شده بود در این نمایشگاه شرکت کردند.

برگزاری این نمایشگاه در حالی صورت گرفت که امکان بازدید عموم از آن وجود نداشت و تنها بازدید کنندگان تخصصی با رعایت اصول بهداشتی از آن دیدن کردند. علاوه بر بازدید کنندگان تخصصی، از رایزنان بازرگانی و سفرای کشورهایی که در ایران حضور دارند نیز دعوت شده شده بود تا دستاوردهای ایران در این زمینه مشاهده کنند.

در این نمایشگاه یک سالن اختصاصی برای ارائه دستاوردهای ارتش در نظر گرفته شده بود و شرکت های دانش بنیان برای حضور در این نمایشگاه از ۵۰ درصد تخفیف برای حضور و نمایش دستاوردهای خود برخوردار بودند.

بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی در خصوص ادامه روند برگزاری نمایشگاهها گفته است: بر اساس جلسه ای که در ۲۰ خرداد ماه با حضور کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد کرونا،‌ حریرچی معاون وزیر بهداشت و .. برگزار شد، قرار است نمایشگاه ها بدون حضور مردم طبق تقویم نمایشگاهی برگزار شوند. بر همین اساس نمایشگاه بعدی با عنوان “نمایشگاه در و پنچره” در ۱۲ تیر ماه برگزار خواهد شد.


 

 


منابع:

خبرگزاری تسنیم

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران

تصاویر: وحید خدادادی – خبرگزاری آنآ