نمایشگاه اتومبیل هونان – چین ۲۰۲۰


Hunan Auto Show 2020


نمایشگاه اتومبیل هونان – چین ۲۰۲۰


۶۲۰۰۰ نفر از غرفه های نمایشگاهی ۱۰۰ برند در نمایشگاه خودرو هونان (چین) بازدید کردند!

ارسال شده در تاریخ ۹ مه ۲۰۲۰ توسط Loknath Das

طبق گزارش هایی که توسط کمیته برگزاری نمایشگاه خودرو هونان ۲۰۲۰ منتشر شده است، بیش از ۶۲۰۰۰ نفر طی مدت ۶ روز برپایی آن از غرفه ها و نمایشگاه بازدید کردند. این نمایشگاه در ابتدای ماه مه (۱۲ اردیبهشت ماه) در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی هونان در مرکزچین، شهر چانگشا برگزار شد.

این نمایشگاه که تحت شرایط سخت گیرانه غربالگری سلامت برگزار شد، اولین نمایشگاه بزرگی است که پس از همه گیری ویروس کووید – ۱۹ در چین برگزار شده است.

مجموعه مساحت غرفه های این نمایشگاه ۶۰۰۰۰ متر مربع بوده که ۱۰۰ برند خودرو در آن غرفه سازی کرده و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. همچنین ۶۰۰ دستگاه خودرو در این غرفه ها به نمایش در آمده بودند.


 

 


 

 


 

 


این نمایشگاه یک رویداد سنتی برای فروش بزرگ خودرو در تعطیلات ماه مه می باشد. به گزارش برگزار کننده نمایشگاه ۲۳،۹۱۰ دستگاه خودرو در این نمایشگاه سفارش داده شده و با مجموع مبلغ ۵٫۲ میلیارد یوان (۷۳۰ میلیون دلار) به فروش رسیده است.

به گفته مدیر منطقه ای “Geely’s”، رشد امسال این نمایشگاه، نه فقط در بخش جذابیت ها و وسعت غرفه سازی، بلکه در میزان فروش شرکت ها نیز بوده است، بطور متوسط، یک سوم بازدید کنندگان، خودرو سفارش دادند و به تنهایی فروش شرکت “Geely’s “38% رشد داشته است.

مقامات شهر چنگشا (محل برکزاری نمایشگاه) چندین جلسه برای تهیه دستورالعمل های امنیت سلامت این نمایشگاه برگزار کردند و یک کمیته بهداشت ویژه، نظارت بر فرآیند اجرای دستورالعمل ها را نظارت نموده است.

با برنامه ریزی دقیق برای بررسی سلامت و بهداشت مشارکت کنندگان و غرفه داران، و همچنین تیم های غرفه سازی، در زمان ساخت و ساز غرفه ها و آماده سازی نمایشگاه و همچنین روزهای برگزاری، غربالگری مستمر برای کنترل سلامتی افراد به کار بسته شده بود.

مقامات محلی، با ثبت نام آنلاین بازدید کنندگان و کنترل اوراق هویت و نام واقعی افراد، بررسی های بهداشتی را انجام داده و غربال گری سلامت در ورودی های نمایشگاه و سالنها انجام می گرفت.

سالنهای نمایشگاه، سه بار در روز، ضد عفونی و عقیم سازی می شدند و دو مرکز موقت پزشکی در محل ساخته و دایر شده بود. یکی خارج از ساختمان و در دیگر در داخل سالن های نمایش. خوشبختانه تا پایان این نمایشگاه، هیج موردی از COVID-19  گزارش نشده است.

پس از اتمام نمایشگاه اتومبیل هونان، دولت چین در تاریخ ۸ ماه مه، یک دستورالعمل راهنما صادر کرده است که به نظر می رسد بر اساس آن، به برگزاری مجدد کنفرانس ها و نمایشگاه ها، با اقدامات دقیق پیشگیرانه، مجوز داده خواهد شد. نمایشگاه بعدی شهر چنگشا،  نمیشگاه مبلمان و دکوراسیون خانگی از ۱۳ تا ۱۵ ماه مه خواهد بود.


منبع: https://afcauto.com/hunan-auto-show-drew-62000-according-to-organisers-report/