غرفه فروشگاه در فروشگاه محصولات اورئال | 2011 - 1390
استند فروشگاهی محصولات تفال | 2016 - 1395
غرفه تویوتا | نمایشگاه بین المللی تهران | 1997 - 1376

همکاری در پروژه ها از یک گفت و گو آغاز می شود...

بَرسا دیزاین یک شرکت مهندسی معماری، با گرایشِ طراحی، تولید و اجرای فضاهای - کاربردیِ - تجاری، اداری و نمایشگاهی است که در آنها تولید کنندگان و سرویس دهندگان، مشتریان خود را ملاقات می کنند.

بدین ترتیب دکوراسیون فروشگاهی، نمونه سازی و تولید استندهای فروشگاهی و استندهای نمایش محصول، طراحی و دکوراسیون اداری و همچنین غرفه سازی نمایشگاهی در حیطه خدمات شرکت بَرسا جای می گیرند.

این مجموعه دارای ساختار قوی مهندسی و توان بالای مدیریت پروژه است. کارخانه بَرسا نیز مجهز به ماشین آلات به روز و تیم آموزش دیده می باشد. این ویژگی ها، مجموعه را قادر می سازد تا خدمات خود را با کیفیت و بهایی مناسب، همچنین با برنامه ریزی و مدیریت زمان به مشتریان خود در سطح ملی و بین المللی  ارائه کند.

فعالیت های ما در سه شاخه اصلی زیر متمرکز شده است:

دکوراسیون فروشگاهی، دکوراسیون فضاهای اداری.

طراحی و تولید سفارشی استند نمایش محصول، استندهای تیپیکال فروشگاهی.

طراحی، ساخت، نصب و پشتیبانی در طول برگزاری نمایشگاه.


مشتری مداری

سازماندهی پرسنل کار آزموده بَرسا در تیم های گوناگون به ترتیبی است که آنها قادر به ارائه سرویس کامل به مشتریان می سازد. این خدمات معمولا بدون نیاز به پیمانکاران خارج از مجموعه و تنها با هماهنگی میان تیم های بَرسا انجام می شود. این سرویس ها به طور یکسان برای مشتریان ایرانی و بین المللی ارائه می گردند. "پایان کار شایسته" همواره از اهداف بَرسا در ارائه خدمات است.

در کارخانه، تیم تولید بَرسا دیزاین با توان بالای تخصص، تجربه و تجهیزات، آماده تولید تمامی نقشه های اجرایی تهیه شده در آتلیه بَرسا است؛ و تیم مهندسان اجرایی بَرسا آماده نصب و تحویل به موقع پروژه های تولید شده در زمان بندی مشخص هستند. در این میان تیم مدیریت پروژه بَرسا به نظارت بر موارد زیر می پردازد.

  • طراحی خلاق و کاربردی طبق خواسته مشتری
  • ساخت و تولید با کیفیت
  • تحویل به موقع و بی نقص
  • کنترل بودجه و جلوگیری از اتلاف سرمایه
  • ارتباط مداوم با مشتری

"همراهی پویا و مستمر با مشتری از ابتدا تا انتهای پروژه" از ویژگی های برجسته شرکت بَرسا محسوب می شود. بین ترتیب، توان بالای مدیریت پروژه در کنار برنامه ریزی و ارائه راه حل های کارآمد و خلاق با توجه به بودجه و درخواست مشتری، رضایت مشتریان را در انتخاب مکرر تیم برسا به عنوان شریک کاری تامین می کند.

بر این باوریم که مشتری، داناترین مشاور ما، در رسیدن به کیفیت و خلاقیت است.

گواهی نامه ها . تقدیرنامه ها

TOP