سیستم غرفه سازی OCTANORM در EuroShop 2020

به بهانه حضور اُکتانورم (OCTANORM) در یوروشاپ ۲۰۲۰


OCTANORM در صنعت نمایشگاهی نامی است برای بیان مفهوم وسیع و فراگیری از مدرنیته در سیستم های غرفه سازی. این شرکت آلمانی ۵۰ ساله، در سال ۱۹۶۹ توسط Hans Staeger بنیانگذاری شد. با هدف و چشم انداز توسعه یک سیستم غرفه سازی هوشمند و ترکیبی از کارآیی ، انعطاف پذیری و منحصر به فرد بودن.

شرکت اُکتانورنورم پای ثابت نمایشگاه یورو شاپ و محور گردهمایی شرکت های معتبر و پیشرو در زمینه غرفه سازی در این نمایشگاه است.

غرفه OCTANORM در  EuroShop 2020 با مساحتی بیش از ۶۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده بود. غرفه های آکتانورم در ۴ قطعه زمین کنار هم، در قلب سالن ۵ ، مرکز نمایشگاهی دوسلدورف واقع شده بود. غرفه OCTANORM در ۴ شاخه محصولات این شرکت را در EuroShop2020 معرفی می کرد:

  • سیستم جعبه های نور
  • تولیدات در سیستم های غرفه سازی
  • سیستم های غرفه سازی دو طبقه
  • سیستم های دیوار و سقف


کانسپت غرفه

اکتانورم کانسپت اصلی خود را faszination system  یا سیستم افسونگر نامیده است. طراحی و اجرای غرفه با استفاده از سطوح بسیار بزرگ با گرافیک های مینیمال و شارپ انجام شده است. گرافیک ها معرف دیدگاه شرکت در تولید محصولات جدید OCTANORM است. این سطوح بسیار بزرگ که بیشتر قطعات آن بصورت آویز کار شده اند، سیستم های پیشرفته غرفه سازی اکتانورم را معرفی می نمایند. ظرفیت این سیستم در ایجاد ساختار های بسیار بزرگ و پیچیده و معلق به وزن بسیار سبک آنها اشاره دارد.

تمامی این قطعات غول پیکر لایت باکسهایی با وسعت خیره کننده هستند.

نورپردازی غرفه

در نور پردازی اصلی غرفه، برای اولین بار از سیلندر های بسیار بزرگ با ساختار OCTANORM استفاده شده است. گرافیک و برندینگ سطوح بک لایت و عمودی این سیلندرها معرف دیدگاه های جدید شرکت است. قسمت زیرین این ساختار روشنایی، نور کافی برای روشن کردن غرفه از پشت پارچه های مخصوص را تامین می کند.

طراحی بسیار قوی، گرافیک با سلیقه مخصوص آلمانی ها در سادگی، دقت و وسعت؛ به همراه سادگی در طراحی، یک غرفۀ کاملا باز و بدون اتاق های جلسات، غرفه ای کار آمد و افسون کننده را برای این مهم ترین گرد همایی غرفه سازان جهان فراهم آورده است.

نگاهی می کنیم به رویکرد اکتانورم در این نمایشگاه و محصولات جدیدی که ارائه می نماید.



ترجمه و تالیف: علیرضا جهان پناه

ویرایش و تدوین: مهتاب اردکانیان